Δρ. Αθηνά Βορρίση        

Leonardo-990x257

 

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ

 

ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ

 
ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ : ΒΟΡΡΙΣΗ  ΑΘΗΝΑ
ΤΟΠΟΣ ΓΕΝΝΗΣΗΣ : ΖΑΚΥΝΘΟΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ : ΣΠ. ΜΑΤΣΟΥΚΑ 13 - ΑΓ. ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
ΤΑΧ. ΚΩΔΙΚΑΣ : 153 41
ΤΗΛΕΦΩΝΟ : 210 6531281 & 6972300681
Ε-ΜΑΙL Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. και 
    Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. 
ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ :  https://8gym-lt-chalandr.gr/    και
     https://1gym-chalandr-new.att.sch.gr/
ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ :  http://www.vorrisi.gr/

 

ΣΠΟΥΔΕΣ-ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

1987-88

Πτυχίο Βυζαντινής και Νεοελληνικής Φιλολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών.

1988-1989

Συμμετοχή σε επιστημονική ομάδα που συγκροτήθηκε από τον καθηγητή Ι. Παρασκευόπουλο στο ΕΚΠΑ.

2007-2013

Εκπόνηση διδακτορικής διατριβής με θέμα: Το Ενιαίο Πολυκλαδικό Λύκειο (ΕΠΛ): Ένας Σταθμός στην Ιστορία του Εκπαιδευτικού μας Συστήματος» στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Φιλοσοφίας Παιδαγωγικής Ψυχολογίας, Τομέας Παιδαγωγικής. (Βαθμός: «άριστα»).

2013

Πιστοποίηση « ‘Youthpass’ for Training and Networking Projects», Loughborough (United Kingdom).

2013

Μέλος Επιστημονικής Επιτροπής Αξιολόγησης των Εκπαιδευτικών Έργων που υποβλήθηκαν στο πλαίσιο της Πράξης «Θεσμός Αριστείας και ανάδειξη καλών πρακτικών στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση» στους άξονες προτεραιότητας 1, 2 και 3 -Οριζόντια Πράξη, του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» για το σχολικό έτος εφαρμογής 2012-2013 (βλ. σχετική απόφαση αρ. πρωτ. 6801/4-6-2013 του Υπουργείου Παιδείας & Θρησκευμάτων - Πολιτισμού & Αθλητισμού).

2014

Συμμετοχή - ένταξη στο μητρώο Ειδικών Επιστημόνων-Αξιολογητών στο πλαίσιο της πράξης «Νέο Σχολείο (Σχολείο 21ου Αιώνα) Νέο Πρόγραμμα Σπουδών», Κωδικός ΟΠΣ 295450 (ΑΔΑ: ΒΙΚΝΟΞΛΔ-ΞΞΕ/14-3-2014) του Ι.Ε.Π. –ΥΠΑΙΘ. (βλ. σχετική απόφαση και πίνακα του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής).

2013-2014

- Συμμετοχή με θέματα για την Α' Λυκείου στην "Τράπεζα Θεμάτων" του  Ι.Ε.Π.

2015-2016 - Μέντορας και υπεύθυνη για την Πρακτική Άσκηση των φοιτητών του Ε.Κ.Π.Α.
   
2015-2020 Θέση ευθύνης: Υποδιευθύντρια του 8ου Γυμνασίου-Λ.Τ. Χαλανδρίου.
2019-2021  Εκπόνηση Μεταπτυχιακής Διπλωματικής Εργασίας στο πλαίσιο του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών (Π.Μ.Σ.) με τίτλο «Διοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδων» του Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής.  Βαθμός: «άριστα» )
2020-2021 Θέση ευθύνης: Διευθύντρια του 1ου Γυμνασίου Χαλανδρίου.
2021-2022 Θέση ευθύνης: Διευθύντρια του 1ου Γυμνασίου Χαλανδρίου.
   
   
 

 

Προϋπηρεσία Ι:

1988-1989

Α.  Διδασκαλία στην Ιδιωτική Σχολή  «Ακμή».

Β. Υπεύθυνη του Τμήματος «Μελέτης Μαθητών» στο Ιδιωτικό Λύκειο Μπαρμπίκα.

Γ. Πρώτη επαφή με τη Δημόσια Εκπαίδευση : Διορισμός, ως αναπληρώτρια καθηγήτρια στο 2ο Λύκειο Νέου Ηρακλείου Αττικής.

1989-1990

Διδασκαλία στo 2o Λύκειο Νέου Ηρακλείου (αναπληρώτρια).

1990-1991

Διδασκαλία στο 2ο Γυμνάσιο Κηφισιάς (αναπληρώτρια).

1991-1992

Διδασκαλία στο 3ο Λύκειο και Γυμνάσιο Αγίας Παρασκευής (αναπληρώτρια).

1992-1993

Διδασκαλία στο 3ο Γυμνάσιο και Λύκειο Αγίας Παρασκευής (αναπληρώτρια).

1993-1994

Διδασκαλία στο Λύκειο Κορωπίου  (αναπληρώτρια).

1994-1995

Διδασκαλία στο 1ο Λύκειο  Νέου Ψυχικού (αναπληρώτρια).

1995-1996

Διδασκαλία στο 1ο Λύκειο Νέου Ψυχικού και στο 4ο Λύκειο Αγ.Παρασκευής (αναπληρώτρια).

1997-1998

Δ. Διδασκαλία στο Γυμνάσιο Αμπελακίων στη Σαλαμίνα (μόνιμος διορισμός στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση – Β΄Δ/νση Δ.Ε. Πειραιά - τοποθέτηση στο Γυμνάσιο Αμπελακίων Σαλαμίνας).

1998

Τοποθέτηση στο 2ο Ε.Λ. Σαλαμίνας, μετά από σχετική αίτηση.

1998-1999

Διδασκαλία στο 4ο Γυμνάσιο Αμαρουσίου (απόσπαση για συνυπηρέτηση με το σύζυγό μου - σχετική νομοθεσία για συζύγους στρατιωτικών).

1999-2000

Διδασκαλία στο Εσπερινό Λύκειο Νέας Ιωνίας (απόσπαση για συνυπηρέτηση, ό.π.).

2000-2001

Διδασκαλία στο 3ο Λύκειο Νέας Ιωνίας (απόσπαση για συνυπηρέτηση, ό.π).

2001-2006

Απόσπαση (για συνυπηρέτηση ό.π.) στη Β' Δ/νση Δ.Ε. Αθήνας. Τοποθέτηση (Νοέμβριος 2001) στο νεοϊδρυθέν Γραφείο Τ.Ε.Ε. της Β΄Δ/σνης Δ.Ε. Αθήνας,  για τις ανάγκες της υπηρεσίας έως το Σεπτέμβρη 2006.

2006

Μετάθεση στην Α΄Δ/νση Δ.Ε. Ανατολικής Αττικής.

2006-2007

Απόσπαση στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών.

2007-2008

Απόσπαση στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών.

2006-2010

Απόσπαση στο ΕΚΠΑ - Τμήμα Φ.Π.Ψ. - Τομέας Παιδαγωγικής  1.Συνεργασία με την Καθηγήτρια  Αλεξάνδρα Λαμπράκη – Παγανού. 2. Υποστήριξη και συμμετοχή στην Πρακτική Άσκηση των φοιτητών στα σχολεία Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

2008-2012

Εκπαιδευτική άδεια- εκπόνηση διδακτορικής διατριβής.

2012-2013 - Διδασκαλία στο Εσπερινό Λύκειο Παλλήνης - ανάθεση στην Α΄ και Β΄ τάξη Λυκείου.

2013-2020

Διδασκαλία στο 8ο Γυμνάσιο-Λυκειακές Τάξεις Χαλανδρίου - ανάθεση στην Α΄ και Γ΄ τάξη Λυκείου.

2020-2021 Διδασκαλία στο 1ο Γυμνάσιο Χαλανδρίου.
2021-2022 Διδασκαλία στο 1ο Γυμνάσιο Χαλανδρίου.
 

 

Προϋπηρεσία ΙΙ:

2001-2013

Διδασκαλία στο Πρόγραμμα της Πρόσθετης  Διδακτικής Στήριξης (Π.Δ.Σ.) του ΥΠΕΠΘ (τα σχολικά έτη: 1999-2000, 2000-2001, 2001-2002, 2002-2003, 2003-2004, 2004-2005, 2005-2006, 2006-2007, βλ.σχετικά αρχεία της Β΄Δ/νσης Δ.Ε. Αθήνας).

 

 

Προϋπηρεσία ΙΙΙ:

2000-2018

Βαθμολόγηση γραπτών δοκιμίων των Πανελλαδικών Εξετάσεων Ε.Λ. και των Εξετάσεων των Τ.Ε.Ε. και ΕΠΑ.Λ. (τα έτη: 2000 και 2001 στο 204 Β.Κ. Ν. Ηρακλείου Αττικής, το 2001 στο 103 Β.Κ. Χαλανδρίου, το 2002 στο 204 Β.Κ. Ν. Ηρακλείου Αττικής, το 2003 στο 204 Β.Κ. Ν. Ηρακλείου Αττικής, το 2005 στο 1ο Β.Κ. Τ.Ε.Ε. Αθηνών, το 2006 στο 1ο Β.Κ. Τ.Ε.Ε. Αθηνών, το 2008 στο 1ο Β.Κ. ΕΠΑ.Λ. Αθηνών, το 2009 στο 1ο Β.Κ. ΕΠΑ.Λ. Αθηνών, το 2010 στο 1ο Β.Κ. ΕΠΑ.Λ. Αθηνών, το 2013 στο 34ο Β.Κ. Γ.Ε.Λ. Ν. Ηρακλείου Αττικής, το 2014-2018 στο 33ο  Β.Κ. Χαλανδρίου, βλ. σχετικά αρχεία Α΄και Β΄Δ/νσης Δ.Ε. Αθήνας, τα πρακτικά των Β.Κ. και τις σχετικές αποφάσεις ορισμού των βαθμολογητών).

Προφορική εξέταση στις Πανελλαδικές Εξετάσεις στους Φυσικώς Αδύνατους μαθητές. Ιούνιος 2019.

 

 

Προϋπηρεσία ΙV:

2012-2016

- Υλοποίηση Ερευνητικών Εργασιών (Project) 2012-2013 (Μικρασιατικό, Ποντιακό, Επιχειρηματικότητα, Τουρισμός), Πολιτιστικών Προγραμμάτων για πέντε συνεχή έτη (2013-2014, 2014-2015, 2015-2016, 2016-2017 και 2017-2018). Τίτλοι Προγραμμάτων: «Λέσχη Ανάγνωσης: Βιβλιοπαρουσιάσεις2», «Πρόσφυγες: Η Ιστορία επαναλαμβάνεται», δημιουργία ταινίας μικρού μήκους με τους μαθητές του Προγράμματος. «Πρόσφυγες: Ανοίγοντας δρόμους για την ένταξη των προσφύγων στην εκπαίδευση» καινοτόμα δράση στο πλαίσιο του συγκεκριμένου προγράμματος με «ειδική διδασκαλία». «Πρόσφυγες: Ανοίγοντας δρόμους για την ένταξη των προσφύγων στην εκπαίδευση 2» καινοτόμα δράση στο πλαίσιο του συγκεκριμένου προγράμματος με «ειδική διδασκαλία». «Πρόσφυγες: Ανοίγοντας δρόμους για την ένταξη των προσφύγων στην εκπαίδευση3» καινοτόμα δράση στο πλαίσιο του συγκεκριμένου προγράμματος με «ειδική διδασκαλία» (επανάληψη για τρίτη χρονιά μετά απο αίτημα μαθητών)

- Συμμετοχή με προσφορά θεμάτων στην Τράπεζα Θεμάτων του Ι.Ε.Π. και υποστήριξη του θεσμού με διδασκαλία στην Α΄ Λυκείου (Αρχαία Ελληνικά και Αρχαία Ιστορία κατά τη διάρκεια του σχ. έτους 2013-2014, πρώτο έτος εφαρμογής της Τράπεζας Θεμάτων).
- Αναβαθμολογήτρια σε γραπτά του λυκείου (βλ. Απόφαση της Δ/νσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Β΄Αθήνας, αρ. πρωτ.16747/3-7-2014).
- Βαθμολογήτρια για τα Πρότυπα Πειραματικά Σχολεία μετά από επιλογή του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.), κωδικός 0000001752762.

ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ

Ετήσια επιμόρφωση Α.Ε.Ι.:

- Σεμινάριο 9 μηνών ΕΚΠΑ, Τμήμα Φ.Π.Ψ., Τομέας Παιδαγωγικής (ακαδ. έτος 2009-2010)

- Σεμινάριο 9 μηνών ΕΚΠΑ, Τμήμα Φ.Π.Ψ., Τομέας Παιδαγωγικής (ακαδ. έτος 2010-2011).

ΣΥΝΕΧΗΣ  ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ – ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ

 

1988

 Σεμινάριο Διαφυλικών Σχέσεων του Τομέα Ψυχολογίας – Πανεπιστήμιο Αθηνών (Υπεύθυνος Καθηγητής: Ι. Παρασκευόπουλος).

1992

Σεμινάριο Επαγγελματικής Κατάρτισης του Δήμου Αγίας Παρασκευής ( Επιμόρφωση  στους Η/Υ ).

1994

Σεμινάριο του Ι.Ν.Ε. (350 ώρες) όπου διδάχτηκαν: Συμμετοχικές μέθοδοι διδασκαλίας, η ποιοτική χρήση οπτικοακουστικών μέσων, τεχνικές επικοινωνίας στη σχέση εκπαιδευτή – εκπαιδευόμενου, οι αρχές, η σημασία και οι τεχνικές αξιολόγησης της διδασκαλίας, ο σχεδιασμός προγραμμάτων κατάρτισης ενηλίκων με πραγματοποίηση υποδειγματικών διδασκαλιών.

1994

Εισαγωγική επιμόρφωση στο Περιφερειακό Επιμορφωτικό Κέντρο Ανατολικής Αττικής (Π.Ε.Κ.)

1997

Σεμινάριο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης του Υπουργείου Παιδείας (Δ/νση Δ.Ε. Β΄Πειραιά).

2000

Σεμινάριο στο Περιφερειακό Επιμορφωτικό Κέντρο (Π.Ε.Κ.) με θέμα «Το μάθημα της Ιστορίας στη Β/θμια και η διδακτική του μεθοδολογία», μετά από αίτησή μου.

2000

Παρακολούθηση ημερίδας της Πανελλήνιας ΄Ενωσης Φιλολόγων (Π.Ε.Φ.) με θέμα : «Η μετάφραση των Αρχαίων Ελληνικών».

2002

Σεμινάριο του ΥΠ.Ε.Π.Θ. με τίτλο: «Αξιολόγηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση (Τ.Π.Ε.)».

2006-2007

Παρακολούθηση ετήσιου Σεμιναρίου «Μεθοδολογία της Επιστήμης και ΄Ερευνας» του Τομέα Παιδαγωγικής του Πανεπιστημίου Αθηνών.

14-6-2007

«Σύγχρονες κοσμογονικές θεωρίες και η δομή του σύμπαντος», Τομέας Φιλοσοφίας, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών.

25-6-2007

«Η Αξιολόγηση στην Επαγγελματική Συμβουλευτική: Εργαλεία & Μετρήσεις». Ημερίδα του Τμήματος Φιλοσοφίας Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών.

2007-2008

Παρακολούθηση ετήσιου Σεμιναρίου «Μεθοδολογία της Επιστήμης και ΄Ερευνας» του Τομέα Παιδαγωγικής του Πανεπιστημίου Αθηνών.

30-11-2008

«Γραφές της μνήμης. Σύγκριση-αναπαράσταση-θεωρία». Διεθνές Επιστημονικό Συνέδριο της Ελληνικής Εταιρείας Γενικής και Συγκριτικής Γραμματολογίας σε συνεργασία με τον Τομέα Φιλολογίας του Τμήματος Φιλολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών.

20-12-2008

«Το Θέατρο και η  Ρητορική στην Εκπαίδευση: Κοινοί στόχοι και οράματα». Επιμορφωτική ημερίδα από το Δήμο Χολαργού σε συνεργασία με το Πανελλήνιο Δίκτυο και τη Δ/νση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Αττικής, για το Θέατρο στην Εκπαίδευση.

2008-2009

Παρακολούθηση ετήσιου Σεμιναρίου «Μεθοδολογία της Επιστήμης και ΄Ερευνας» του Τομέα Παιδαγωγικής του Πανεπιστημίου Αθηνών.

7 και 8-5-2010

«Πολιτισμική Ετερότητα, Ιδιότητα του Πολίτη και Δημοκρατία : Εμπειρίες, Πρακτικές και Προοπτικές», Επιστημονικό Συνέδριο από το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο, το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων, το Πανεπιστήμιο Κρήτης, το Κέντρο Διαπολιτισμικής Αγωγής (ΚΕΔΑ), το Εργαστήριο Μελέτης της Μετανάστευσης & της Διασποράς (Ε.Μ.ΜΕ.ΔΙΑ.), το Εργαστήριο Εμπειρικής Εκπαιδευτικής ΄Ερευνας, το Εργαστήριο ΄Ερευνας του Κοινωνικού Αποκλεισμού και της Αξιολόγησης στην Εκπαίδευση και το Εργαστήριο Διαπολιτισμικών και Μεταναστευτικών Μελετών (Ε.ΔΙΑ.Μ.ΜΕ.).

2009-2010

Παρακολούθηση ετήσιου Σεμιναρίου «Μεθοδολογία της Επιστήμης και ΄Ερευνας» του Τομέα Παιδαγωγικής του Πανεπιστημίου Αθηνών.

22-1-2011

Ημερίδα με θέμα: «Η διαπολιτισμική ψυχολογική διάσταση, έρευνα και εφαρμογές στην Ελλάδα» της Ελληνικής Ψυχολογικής Εταιρείας – Κλάδος Διαπολιτισμικής Ψυχολογίας.

16-2-2011

Ημερίδα με θέμα: «Υλοποίηση Προγραμμάτων Πολιτιστικών Δραστηριοτήτων και Ανθρώπινα Δικαιώματα», Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Α΄ Αθήνας, Γραφείο Σχολικών Δραστηριοτήτων.

26-2-2011

Ημερίδα με θέμα: «Η διδασκαλία της Ιστορίας στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση», Υπουργείο Παιδείας Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, Γραφείο Σχολικών Συμβούλων Δ.Δ.Ε. Β΄ Αθήνας .

12-3-2011

Ημερίδα με θέμα: «Αναλυτικά Προγράμματα και Διδακτικές Πρακτικές στο Σύγχρονο Σχολείο», Υπουργείο Παιδείας Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, Γραφείο Σχολικών Συμβούλων Δ.Δ.Ε. Β΄ Αθήνας.

20 και 21-6-2011

Σεμινάριο με θέμα: «1η Διημερίδα Επανασύνδεσης Αποφοίτων του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών ‘Θεωρία, Πράξη και Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού ΄Εργου’», του Τμήματος Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας της Φιλοσοφική Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών.

23 έως 30-6-2011

Παρακολούθηση επιμορφωτικού προγράμματος με τίτλο:   «ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ»,  Οργάνωση:  Περιφερειακή Δ/νση Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης Αττικής, Τμήμα Επιστημονικής και Παιδαγωγικής Καθοδήγησης Β/θμιας Εκπ/σης, Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Β΄ Αθήνας, Γραφείο Σχολικών Συμβούλων Β΄ Αθήνας και του Γραφείου Επαγγελματικής Εκπαίδευσης Β΄ Αθήνας.

2-10-2012

Επιμόρφωση  στις «Ερευνητικές Εργασίες: Οργάνωση, μεθοδολογία, σύνθεση, αξιολόγηση», στο 1ο Γυμνάσιο Παλλήνης, από το Υπουργείο Παιδείας Θρησκευμάτων Αθλητισμού και Πολιτισμού.

6-10-2012

Παρακολούθηση ημερίδας με τίτλο «Γιατί η Παιδαγωγική». Διοργάνωση: Ένωση Ελλήνων Παιδαγωγών.

22 έως 24-11-2012

Παρακολούθηση συνεδρίου της Πανελλήνιας Ένωσης Φιλολόγων (Π.Ε.Φ.) με θέμα: «Θουκυδίδης, ο κορυφαίος ιστορικός της Αρχαιότητας και η επίδρασή του μέχρι σήμερα».

9-4-2013

Συμμετοχή στην Επιμορφωτική Ημερίδα της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Αττικής με θέμα: «Νοσήματα Σεξουαλικώς Μεταδιδόμενα Πρόληψη και Αντιμετώπιση».

8 έως 15-8-2013

Συμμετοχή σε project του Ευρωπαϊκού Προγράμματος “Youth in Action” με τίτλο: «YES Europe: Youth Entrepreneurship and Social Change in Europe».

13-12-2013 έως και    22-03-2014

Σεμινάριο του Κέντρου Ανάπτυξης Εκπαιδευτικής Πολιτικής – Γ.Σ.Ε.Ε. σε συνεργασία με το Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής στο πλαίσιο του έργου «ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ – ΑΠ 1,2»  με θέμα: «Εισαγωγή και διαχείριση Καινοτομίας στην Εκπαιδευτική Κοινότητα» - 35 ώρες.

Σεπτ. 2015

Ολοκλήρωση Προγράμματος εξ αποστάσεως 50 ωρών των πράξεων «Ανάπτυξη και Λειτουργία Δικτύου Πρόληψης και Αντιμετώπισης των Φαινομένων Σχολικής Βίας και Εκφοβισμού» των Αξόνων Προτεραιότητας 1, 2 και 3 του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» ΕΣΠΑ 2007-2013.

5-4-2016

Ημερίδα (ομιλία της Ελένης Αρβελέρ και παρουσίαση εργασιών μαθ.- εκπαιδ.) του Ευρωπαϊκού Πολιτιστικού Κέντρου Δελφών, της Διεύθυνσης Δ.Ε. Β΄Αθήνας, των Εκπαιδευτηρίων Δούκα και του 2ου ΓΕΛ Αμαρουσίου με θέμα: «Το Βυζάντιο ανάμεσα στην αρχαιότητα και τη Σύγχρονη Ελλάδα».

8 έως 10-5-2016

Συνέδριο στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Προγράμματος Comenius Regio 2013-2015 με θέμα: «Εκφοβισμός των Εφήβων: Τρόποι πρόληψης και αντιμετώπισης στο σχολικό περιβάλλον Ελλάδας και Κύπρου», στην Αίθουσα «Jacqueline de Romilly» του Υ.ΠΟ.ΠΑΙ.Θ.

10-10-2016

Επιμορφωτική συνάντηση με τη Σχολική Σύμβουλο Βενετία Μπαλτά, με θέμα τις οδηγίες διδασκαλίας των φιλολογικών μαθημάτων στο Λύκειο, 4ο ΓΕΛ Χαλανδρίου.

23-9 έως 3-12-2016

Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα του Τμήματος Ιστορίας και Αρχαιολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών με τίτλο: «Ιστορίης Επίσκεψις» (60 ώρες).

19 έως 21-1-2017

Συνέδριο του Τμήματος Ιστορίας και Αρχαιολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών με τίτλο: « ‘Έλλην’, ‘Ρωμηός’, ‘Γραικός’: Συλλογικοί προσδιορισμοί και ταυτότητες».

3-2 έως 25-5-2017

Κύκλος σεμιναρίων ιστορίας με τίτλο «Δώδεκα μαθήματα για τον ελληνικό 20ο αιώνα», διοργάνωση: Αρχεία Σύγχρονης Κοινωνικής Ιστορίας (ΑΣΚΙ) και Κοινωφελές Ίδρυμα Κοινωνικού και Πολιτιστικού Έργου (ΚΙΚΠΕ).

 ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ

   1.   Συμμετοχή σε επιτηρήσεις και βαθμολογήσεις γραπτών δοκιμίων στις εξετάσεις για τα Α.Ε.Ι. και Τ.Ε.Ι. (σχετικές αποφάσεις Γραφείου ΤΕΕ – Δ/νση Δ.Ε. Β΄ Αθήνας και αποφάσεις Δ/νσης Δ.Ε. Α΄ και Β΄ Αθήνας).

   2.   Συμμετοχή σε επιτροπές διεξαγωγής εξετάσεων για τα Α.Ε.Ι. και Τ.Ε.Ι. (σχετικές αποφάσεις Γραφείου ΤΕΕ – Δ/νση Δ.Ε. Β΄ Αθήνας και αποφάσεις της Δ/νσης Δ.Ε. Β΄ Αθήνας).

   3.   Συμμετοχή σε επιτροπές διεξαγωγής εξετάσεων Α.Σ.Ε.Π. και Κ.Π.Γ. του ΥΠ.Ε.Π.Θ. (σχετικές αποφάσεις Γραφείου Τ.Ε.Ε. – Δ/νση Δ.Ε. Β΄ Αθήνας και αποφάσεις της Δ/νσης Δ.Ε. Β΄ Αθήνας).

   4.   Διαρκής συμμετοχή στο Πρόγραμμα της Βουλής των Εφήβων από το 2002 (Αξιολόγηση – Σύνθεση), «Σύνδεσμος» για τα σχ. έτη 2013-14, 2014-15, 2015-16, 2016-17, 2017-18 και Πρόεδρος της Επιστημονικής Επιτροπής του Προγράμματος «Βουλή των Εφήβων» από το Σεπτέμβρη του 2020: http://www.efivoi.gr/?CMD=epitropi

   5.   Διοργάνωση εκθέσεων βιβλίου στα σχολεία :
     Α. Γυμνάσιο Αμπελακίων Σαλαμίνας.
     Β. 3ο Ε.Λ. Νέας Ιωνίας (η έκθεση βιβλίου από το σχολικό έτος 2000-2001 στο συγκεκριμένο σχολείο έγινε θεσμός βλ. βεβαίωση Δ/ντή).
     Γ. Γυμνάσιο-Λ.Τ. Χαλανδρίου 2013-14,
     Δ. Γυμνάσιο-Λ.Τ. Χαλανδρίου 2014-15,
     Ε. Γυμνάσιο-Λ.Τ. Χαλανδρίου 2015-16.
     ΣΤ. Γυμνάσιο-Λ.Τ. Χαλανδρίου 2016-17.
     Ζ. Γυμνάσιο-Λ.Τ. Χαλανδρίου 2017-18.
     Η. Γυμνάσιο-Λ.Τ. Χαλανδρίου 2018-19.
     (βλ. ιστοσελίδα σχολείου   https://8gym-lt-chalandr.gr/).

   6.   Συμμετοχή στην οργάνωση και λειτουργία του Γραφείου Τεχνικής Εκπαίδευσης της Β΄Δ/νσης Δ.Ε. Αθήνας, από την ίδρυσή του, το 2001 έως το 2006 (βλ. σχετική επιστολή - αναφορά του Προϊσταμένου του Γραφείου Τ.Ε.Ε της Δ/νσης Δ.Ε. Β΄Αθήνας).
Συγκεκριμένα: Το Γραφείο Τεχνικής και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης της Δ/νσης Δ.Ε. Β΄Αθήνας, ιδρύθηκε το Νοέμβριο του 2001. Αυτή την περίοδο τοποθετούμαι από τη Διευθύντρια Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στο Γραφείο Τ.Ε.Ε. και συμμετέχω στην οργάνωση και λειτουργία του. Αναλαμβάνω καθήκοντα Γραμματέα και ορίζομαι υπεύθυνη (σχετική απόφαση) για τη λειτουργία της Πρόσθετης Διδακτικής Στήριξης (Π.Δ.Σ.), υπεύθυνη για την οργάνωση και διεξαγωγή των εξετάσεων (Γραμματέας επιτροπής συγκέντρωσης μηχανογραφικών εντύπων και καταχώρισής τους στο ηλεκτρονικό σύστημα του ΥΠ.Ε.Π.Θ.,  εξετάσεις των μαθητών Τ.Ε.Ε. για τα Α.Τ.Ε.Ι. και την Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.). Υπεύθυνη για την οργάνωση των εξετάσεων αυτών ( επιτηρήσεις στα τρία εξεταστικά κέντρα του Γραφείου Τ.Ε.Ε., συνυπεύθυνη στα οικονομικά των εξετάσεων, συνδιαχείριση Χ.Ε.Π. με τον κ. Καπέλλα Στέφανο, σήμερα, Διευθυντή Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Αττικής). Ορίζομαι άλλοτε Γραμματέας και άλλοτε Μέλος στις επιτροπές διεξαγωγής εξετάσεων Α.Σ.Ε.Π. και στις εξετάσεις για το Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας Κ.Π.Γ. (σχετικές αποφάσεις του Γραφείου Τ.Ε.Ε). Ορίζομαι υπεύθυνη για τη σφραγίδα της Χάγης, για τη συγκέντρωση δικαιολογητικών υποψηφίων αναπληρωτών και ωρομίσθιων καθηγητών, για τη συγκέντρωση αιτήσεων απόσπασης εκπαιδευτικών (μέσω ηλεκτρονικού συστήματος του ΥΠ.Ε.Π.Θ. ) και τη διαβίβασή τους στο ΥΠ.Ε.Π.Θ., υπεύθυνη για το δίκτυο V.B.I., το οποίο λειτουργούσε επικουρικά στα δίκτυα των τριών εξεταστικών κέντρων κατά τη διάρκεια των εξετάσεων των μαθητών του Β΄ κύκλου Τ.ΕΕ. (εξετάσεις για την Τριτοβάθμια Εκπαίδευση).

   7.   Παρουσίαση και ανάλυση, στο σεμινάριο υποψηφίων διδακτόρων του Ε.Κ.Π.Α.- Φ.Π.Ψ., της διδακτορικής διατριβής της Μαρίας Κωττούλα με θέμα: «Το Ενιαίο Πολυκλαδικό Λύκειο: Μια καινοτομία από τη σκοπιά των εκπαιδευτικών» (βλ. σχετ. βεβαίωση).

   8.   Παρουσίαση και ανάλυση, στο σεμινάριο υποψηφίων διδακτόρων του Ε.Κ.Π.Α.- Φ.Π.Ψ., της διδακτορικής διατριβής του Νικ. Γεωργιάδη με θέμα: «Διαμόρφωση και εφαρμογή της κρατικής εκπαιδευτικής πολιτικής: Η περίπτωση του Ενιαίου Πολυκλαδικού Λυκείου» (βλ. σχετ. βεβαίωση).

   9.   Παρουσίαση και ανάλυση, στο σεμινάριο υποψηφίων διδακτόρων του Ε.Κ.Π.Α.- Φ.Π.Ψ., της διδακτορικής διατριβής της Μαρίας Σαμουηλίδη με θέμα: «Evaluation of Οrganization Εffectiveness of the Ιntegrated Μultifarious Lyceum in Greece: A Process Approach» (βλ. σχετ. βεβαίωση).

   10.   Ερευνητικές Εργασίες (Projects) : Συνεργασία με το συνάδελφο Δημήτριο Ιεραπετρίτη κλ. ΠΕ09 στο Εσπερινό Λύκειο Παλλήνης (βλ. http://lyk-esp-pallin.att.sch.gr/ ιστοσελίδα του σχολείου και http://www.vorrisi.gr). Εργαστήκαμε με τους μαθημές μας στα παρακάτω θέματα:

2012-2013:

      1. ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ ΤΗΣ ΜΙΚΡΑΣ ΑΣΙΑΣ : ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΔΟΣΗ
      2. ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ ΤΟΝ 20o ΑΙΩΝΑ: Ο ΠΟΝΤΙΑΚΟΣ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ( ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΔΟΣΗ)
      3. ΝΕΑΝΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ: ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ - ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ - ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ
      4. Ο ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ.

2013-2018 - ΚΑΙΝΟΤΟΜΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ:

      1. ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ-ΔΙΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ: ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΣΤΗΝ Α΄ΛΥΚΕΙΟΥ ΣΧ. ΕΤΟΣ 2013-14 (βλ. ιστοσελίδα σχολείου http://8gym-lt-chalandr.gr/.
      2. ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΣΤΗΝ Α΄ΛΥΚΕΙΟΥ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΚΘΕΣΗ – ΕΚΦΡΑΣΗ (ΕΝΟΤΗΤΑ:ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ).
      3. ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗΣ-ΔΙΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΣΤΗΝ Α΄ΛΥΚΕΙΟΥ ΣΧ. ΕΤΟΣ 2014-15.
      4. ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗΣ-ΔΙΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΣΤΗΝ Α΄ΛΥΚΕΙΟΥ ΣΧ. ΕΤΟΣ 2015-16.
      5. ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗΣ-ΔΙΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΣΤΗΝ Α΄ΛΥΚΕΙΟΥ ΣΧ. ΕΤΟΣ 2016-17.
      6. ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗΣ-ΔΙΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΣΤΗΝ Α΄ΛΥΚΕΙΟΥ ΣΧ. ΕΤΟΣ 2017-18.
      7. ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΣΤΗΝ Α΄ΛΥΚΕΙΟΥ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΚΘΕΣΗ – ΕΚΦΡΑΣΗ (ΕΝΟΤΗΤΑ: ΔΙΑΛΟΓΟΣ). 
      8. ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΕΣ 
ΠΟΥ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΤΑ ΕΤΗ: 2014-2018.

(για τα παραπάνω βλ. ιστοσελίδα www.vorrisi.gr και https://8gym-lt-chalandr.gr/

 11.   Σύνδεσμος Επικοινωνίας του Εσπερινού Λυκείου Παλλήνης με το ΚΕΣΥΠ Παλλήνης ( βλ. τη σχετική απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων του Εσπερινού Λυκείου Παλλήνης, με αρ. πράξης 16/12-11-2012 στο Πρακτικό του Σχολείου) με βάση το με αρ. πρωτ. 128800/15-10-12 έγγραφο του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων-Πολιτισμού και Αθλητισμού, Τμήματος Α΄ - Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού της Διεύθυνσης Συμβουλευτικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού και Εκπαιδευτικών Δραστηριοτήτων, με θέμα «Ορισμός Εκπαιδευτικού ως Συνδέσμου Επικοινωνίας της Σχολικής μονάδας με το αρμόδιο ΚΕ.ΣΥ.Π.».

 12.   Υπεύθυνη Πρόληψης για τη Σχολική Βία και τον Εκφοβισμό στο Εσπερινό Λύκειο Παλλήνης κατά τη διάρκεια των σχ. ετών 2012-13 2014-15 και 2015-16 (βλ. σχετική απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων του Εσπερινού Λυκείου Παλλήνης με αρ. πράξης 35/25-4-2013 στο Πρακτικό του Σχολείου και αντίστοιχες αποφάσεις του Συλλόγου Διδασκόντων του 8ου Γυμνασίου-Λ.Τ. Χαλανδρίου) με βάση το με αρ. πρωτ. 5729/22-4-13 έγγραφο του Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης.

13.   Μέλος της Επιστημονικής Επιτροπής Αξιολόγησης των Εκπαιδευτικών Έργων της «Αριστείας» για το έτος εφαρμογής 2013, στο πλαίσιο υλοποίησης της Πράξης «Θεσμός Αριστείας και ανάδειξη καλών πρακτικών στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση», απόφαση με αρ. πρωτ. 6801/4-6-2013 του Υπουργείου Παιδείας & Θρησκευμάτων – Πολιτισμού & Αθλητισμού/ Ευρωπαϊκή Ένωση – Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο.

14.   Συντονίστρια Πολιτιστικών Προγραμμάτων : «Λέσχη Ανάγνωσης – Βιβλιοπαρουσιάσεις» 2013-14 και 2014-15, «Πρόσφυγες: Η Ιστορία Επαναλαμβάνεται» 2015-16, «Πρόσφυγες: Ανοίγοντας δρόμους για την ένταξη των προσφύγων στην εκπαίδευση» 2016-2017, «Πρόσφυγες: Ανοίγοντας δρόμους για την ένταξη των προσφύγων στην εκπαίδευση 2» 2017-2018. «Πρόσφυγες: Ανοίγοντας δρόμους για την ένταξη των προσφύγων στην εκπαίδευση 3» 2018-2019 (Βλ. σχετ. βεβαιώσεις της Δ/νσης Δ.Ε. Β' Αθήνας βλ. https://8gym-lt-chalandr.gr/2014/02/22/  και  https://8gym-lt-chalandr.gr/2017/11/27/   και   https://youtu.be/c_Khe9Qppvg  και  https://8gym-lt-chalandr.gr/2018-2019/

Συμμετέχουσα σε άλλα Πολιτιστικά Προγράμματα του Σχολείου όπως «Λέσχη Ανάγνωσης : Εκφραστική Ανάγνωση» (βλ. σχετικές αποφάσεις του Διευθυντή Διεύθυνσης Δ.Ε. Β΄Αθήνας με αρ. πρωτ. 26807/22.7/23.12.2013, 24002/22.7/31-10-2014 και Φ.22.7/2320418-12-2015), στο πρόγραμμα Διαμεσολάβησης 2016-17, καθώς και σε δύο ταινίες που δημιουργήθηκαν στο σχολείο μας με ευθύνη της εκπαιδευτικού Γιαννίτσαρη Αγλαΐας (βλ. σχετικές ταινίες στην ιστοσελίδα του σχολείου μας https://8gym-lt-chalandr.gr/  με τίτλους: «Βρε πώς αλλάζουν οι καιροί» και «Κάνε μια νέα αρχή»

15.   Σύνδεσμος του Προγράμματος «Βουλή των Εφήβων» για τα σχ. έτη 2013-14, 2014-15, 2015-16, 2016-17 και 2017-18 (βλ. σχετικές αποφάσεις του Συλλόγου Διδασκόντων και βεβαιώσεις του Ιδρύματος της Βουλής των Ελλήνων).

16.   Δράσεις στο σχολείο για τα έτη 2013-2018 (βλ. ιστοσελίδα του σχολείου: https://8gym-lt-chalandr.gr/ και στην ιστοσελίδα http://www.vorrisi.gr):

    -Υπεύθυνη για τη διοργάνωση και λειτουργία έκθεσης βιβλίου (κάθε Δεκέμβρη από το 2014 μέχρι και το 2018. https://8gym-lt-chalandr.gr/2017/12/11/   και   http://www.vorrisi.gr.
    -Προγραμματισμός και υλοποίηση διαθεματικού μαθήματος.
    -Προγραμματισμός και υλοποίηση επίσκεψης στο Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης – έκθεση Κ. Καβάφη: «Ιδανικές 'μορφές' κι αγαπημένες-Εικονογραφώντας ποιήματα του Καβάφη».
    -Σύνδεση 2ου Γυμνασίου Νέας Ιωνίας με το σχολείο μας και αλληλεπίδραση στις πολιτιστικές δραστηριότητες των δύο σχολείων.
    -Υπεύθυνη για τις εκδρομές του σχολείου μας (σχ. έτη 2013-14 και 2014-15.

    -Οργάνωση και υλοποίηση Εκπαιδευτικής Επίσκεψης στο Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο – Ναυάγιο Αντικυθήρων/Υπολογιστής των Αντικυθήρων  (Α΄Λυκείου).
    -Διδακτικές Επισκέψεις στη Βουλή. 
    -Διδακτική Επίσκεψη στις Φυλακές Ανηλίκων Αυλώνας κ.ά.
    -Αρχηγός, αναπληρωματική αρχηγός και συνοδός σε πολλές Εκπαιδευτικές Επισκέψεις, περιπάτους, μονοήμερες και τετραήμερες εκδρομές του Σχολείου (βλ. πρακτικά Συλλόγου Διδασκόντων). 
17. Υπεύθυνη για την Πρακτική Άσκηση φοιτητών του ΕΚΠΑ/Τομέας Φιλοσοφίας Παιδαγωγικής Ψυχολογίας  με προσωπική συμμετοχή (μέντορας) κατά τη διαδικασία άσκησης των φοιτητών το σχ. έτος 2015-16.
18. Σύνδεσμος στο Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Comenius Regio της Β΄Διεύθυνσης Δ.Ε. Αθήνας για το σχ. έτος 2014-15.
19. Σύνδεσμος στο Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Comenius Regio ως Υποδιευθύντρια (αναπλήρωση Διευθυντή) για το σχ. έτος 2015-16.
20. Υπεύθυνη στο “My school” του 8ου Γυμνασίου - Λυκειακές Τάξεις Χαλανδρίου.

 

ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ

Αγγλικά    : Πολύ καλά

Ιταλικά     : Πολύ καλά

Γαλλικά   : Αρκετά Καλά

 

ΓΝΩΣΕΙΣ Η/Υ

1. Οι προαναφερθείσες από τα παραπάνω σεμινάρια και την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών του ΥΠ.Ε.Π.Θ.-Πιστοποίηση του ΥΠ.Ε.Π.Θ.(Α΄επίπεδο).

2. Εμπειρία που προκύπτει από τη συνεχή χρήση του ηλεκτρονικού υπολογιστή.

 

ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ - ΑΛΛΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ

1. Μέλος του Συνδέσμου για τα δικαιώματα του ανθρώπου.

2. Mέλος της Πανελλήνιας ΄Ενωσης Φιλολόγων (Π.Ε.Φ.).

3. Μέλος Εθνικού Συμβουλίου Διεκδικήσεων.

4. Πρόεδρος της Επιστημονικής Επιτροπής Υλοποίησης του Προγράμματος της ΒΟΥΛΗΣ ΤΩΝ ΕΦΗΒΩΝ https://foundation.parliament.gr/el/vouli-ton-efivon/epitropi-tou-progammatos    

5. Αντιπρόεδρος του Κοινωφελούς Εκπαιδευτικού Ιδρύματος «Γεώργιος Κουρτέσης»

 

ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

- Αποστολοπούλου Στέλλα - Βορρίση Αθηνά, Οργάνωση και διοίκηση της εκπαίδευσης- Οι εκπαιδευτικές μεταρρυθμίσεις 1917 και 1929, Π.Ε.Κ. Ανατολικής Αττικής, Κηφισιά 1994.

- Εφημερίδα το ΒΗΜΑ-ΝΕΕΣ ΕΠΟΧΕΣ, «Ελλάδα και Ελληνισμός». Απάντηση σε άρθρο για τον Ελληνισμό και τους Έλληνες του Jacques Lacarriere (αναφορά στη διαχρονικότητα του Ελληνικού Πολιτισμού και την παρουσία των Ελλήνων στον πλανήτη μας), 18 Ιουλίου 1999, http://www.tovima.gr/opinions/article/?aid=114249 .

- Διδακτορική διατριβή με θέμα: «Το Ενιαίο Πολυκλαδικό Λύκειο (ΕΠΛ): Ένας σταθμός στην ιστορία του εκπαιδευτικού μας συστήματος», Τομέας Παιδαγωγικής, Τμήμα Φιλοσοφίας Παιδαγωγικής Ψυχολογίας, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, 2013 https://thesis.ekt.gr/thesisBookReader/id/35991#page/1/mode/2up 

- Έκδοση σημειώσεων - βοήθημα για το μάθημα της Ιστορίας Κατεύθυνσης της  Γ΄ Λυκείου και Δ΄ Εσπερινού, σχ. έτος 2012-2013.

- Δημοσίευση Εισήγησης με θέμα: Δράση του 8ου Γυμνασίου – Λ.Τ. Χαλανδρίου στα πρακτικά του 3ου Διεθνούς Συνεδρίου με θέμα: SCHOOLS AS LEARNING ORGANIZATIONS, Αθήνα, 12,13 και 14 Σεπτεμβρίου 2014, Πανεπιστήμιο Πατρών, Πανεπιστήμιο Αιγαίου και Πρότυπο Πειραματικό Σχολείο Πατρών. ISBN: 978-960-99494-1-5  

http://users.sch.gr/olpaizi/autosch/joomla15/index.php/%CE%B2%CE%AF%CE%BF%CF%82/151-synedros/86-synedros

- Δημοσίευση Εισήγησης με θέμα: " Η ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΕΝΙΑΙΟΥ ΠΟΛΥΚΛΑΔΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ (ΕΠΛ) ΣΤΟΝ ΑΘΗΝΑΪΚΟ ΤΥΠΟ (1983-1990)" στα Πρακτικά του Συνεδρίου, έκδ. Πανεπιστημίου Πατρών, επιμ. καθηγητής Σήφης Μπουζάκης, βλ. http://www.eriande.elemedu.upatras.gr/

-  «ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ  ΛΑΜΠΡΑΚΗ-ΠΑΓΑΝΟΥ», Αφιέρωμα, εκδ. ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑΣ ΕΝΩΣΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΩΝ (Π.Ε.Φ.), Σειρά αφιερώματα, Αθήνα 2016. ISBN: 978-960-99656-2-0 (συμμετοχή στη συγγραφή του αφιερώματος).

-  «Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΧΘΕΣ  ΣΤΟ  ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΙΡΑΜΑ ΤΟΥ ΕΝΙΑΙΟΥ ΠΟΛΥΚΛΑΔΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ», εκδ. ΓΡΗΓΟΡΗ ISBN: 978-960-612-163-0 https://www.politeianet.gr/.
 

ΑΛΛΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ:

-Δημοσίευση διηγήματος στο λογοτεχνικό περιοδικό «Μύρτιλο»   ISSN: 2241-3685 :

https://issuu.com/ocelotos/docs/myrtilo_6_final

-Δημοσίευση άρθρου στην Εφημερίδα των Συντακτών:

http://www.efsyn.gr/arthro/anthizoyme-perifronimenoi

-Δημοσίευση άρθρου στο Αθηναϊκό-Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων (ΑΠΕ-ΜΠΕ) στο πλαίσιο του Εθνικού Διαλόγου για την Παιδεία :

http://www.amna.gr/category/103575/Dialogos-gia-tin-Paideia

-Συνέντευξη στη σλοβενική εφημερίδα VECER, 30 Δεκεμβρίου 2014.

-Συνέντευξη στην Εφημερίδα των Συντακτών με αφορμή το πολιτιστικό μου πρόγραμμα για τους πρόσφυγες και τη διασύνδεσή του με τις δράσεις του Δήμου Χαλανδρίου για τους πρόσφυγες :

http://www.efsyn.gr/arthro/tetoies-protovoylies-voithane-na-spasei-o-fovos

-Εργασία συλλογική από μαθητές και επιβλέποντες καθηγητές : Αφιέρωμα στα 200 χρόνια από την Ελληνική Επανάσταση του 1821 Βλ. ιστοσελίδα και ιστολόγιο του 1ου Γυμνασίου Χαλανδρίου και σχετική ανάρτηση στην κεντρική ιστοσελίδα της Διεύθυνσης Δ.Ε. Β΄Αθήνας:

http://ellinikiepanastasi.pbworks.com/w/page/144713673/FrontPage

http://dide-v-ath.gr/site/index.php?option=com_content&view=article&id=2826:1o-gymnasio-halandriou-ekdilwsh-1821&catid=157:deltia-typou&Itemid=3
 
 
 
 
 

ΕΙΣΗΓΗΣΕΙΣ ΣΕ ΣΥΝΕΔΡΙΑ:

  -  Θέμα : «ΕΝΙΑΙΟ ΠΟΛΥΚΛΑΔΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ (ΕΠΛ): ΣΤΑΘΜΟΣ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΜΑΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ Ή ΑΝΑΓΚΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΗΜΕΡΑ;», Η ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΤΟΥ ΕΝΙΑΙΟΥ ΠΟΛΥΚΛΑΔΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ. Ανοιχτή συνάντηση εργασίας – στρογγυλό τραπέζι-6 Μαρτίου 2014 στο 6ο και 7ο ΕΠΑΛ/1ο ΕΚ Αθηνών, διοργάνωση: 4η Ομάδα Εργασίας για την Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση του Κέντρου Μελετών και Τεκμηρίωσης της ΟΛΜΕ (ΚΕΜΕΤΕ/ΟΛΜΕ), 10ο  εκπαιδευτικό συνέδριο της ΟΛΜΕ. Βλ.:  http://www.esos.gr/arthra/defterovathmia-ekpaidefsi/eidisis-defterovathmia-ekpaidefsi/stroggylo-trapezi-me-uema-h-empeiria-toy-eniaioy-polykladikoy-lykeioy

 - Θέμα: «Η ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΕΝΙΑΙΟΥ ΠΟΛΥΚΛΑΔΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ (ΕΠΛ) ΣΤΟΝ ΑΘΗΝΑΪΚΟ ΤΥΠΟ (1983-1990), 7Ο ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΜΕ ΔΙΕΘΝΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ.  ΘΕΜΑ: «ΠΟΙΑ ΓΝΩΣΗ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΠΙΟ ΜΕΓΑΛΗ ΑΞΙΑ; ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ – ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ», Πανεπιστήμιο Πατρών, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, Εργαστήριο Ιστορικού Αρχείου Νεοελληνικής και Διεθνούς Εκπαίδευσης. βλ. http://www.eriande.elemedu.upatras.gr/. και  http://eriande-elemedu.e-millescreations.com/art/uploads/synedrio_programma_.pdf 

  -  Συμμετοχή ως εισηγήτρια και υπεύθυνη υλοποίησης και παρουσίασης της Καινοτόμας Δράσης του 8ου Γυμνασίου – Λ.Τ. Χαλανδρίου  στο 3ο Διεθνές Συνέδριο  με θέμα: Η Σχολική Μονάδα ως ένας «Οργανισμός που Μαθαίνει». (Βλ. σχετικό έγγραφο του ΥΠΑΙΘ με αρ. πρωτ. 1000886/Γ2/30-06-2014).   https://issuu.com/hiotelis/docs/_____________________________ , σελ. 112.

  -  Συμμετοχή ως εισηγήτρια στην εκδήλωση-αφιέρωμα της Πανελλήνιας Ένωσης Φιλολόγων (Π.Ε.Φ.), προς τιμήν της Αλεξάνδρας Λαμπράκη – Παγανού, Ομ. Καθηγήτριας της Φιλοσοφικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών και στενής συνεργάτιδος της Π.Ε.Φ., Αίθουσα Λόγου και Τέχνης, Στοά του Βιβλίου (Αρσάκειο Μέγαρο), 5 Οκτωβρίου 2015 (πρακτικά – Αφιέρωμα στη σειρά Βιβλιοθήκη της Πανελλήνιας Ένωσης Φιλολόγων ( Π.Ε.Φ.), βλ. σχετική έκδοση.  http://www.stoabibliou.gr/program/pr_15Oct.php .

 

ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΣΕ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΜΕ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΜΑΘΗΤΩΝ:

Έπαινος από τον Υπουργό Παιδείας στις 10 Μαΐου 2016 για τη συμμετοχή μας σε δράσεις για το προσφυγικό.

Βραβείο Πρωτοποριακής Δράσης- καινοτόμος δράση από τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για τη δημιουργία ταινίας με θέμα «Δίχως Πατρίδα», τη δημιουργία ενός ποιήματος (μαθήτρια λυκείου) και δύο πεζών κειμένων (μαθήτριες λυκείου).

Βραβεία (2ο και 3ο) στο πλαίσιο του Πολιτιστικού Προγράμματος της «Λέσχης Ανάγνωσης- Εκφραστικής Ανάγνωσης» στο 2ο Δια-σχολικό Διαγωνισμό Εκφραστικής Ανάγνωσης Λογοτεχνικού Κειμένου του 1ου ΓΕΛ Βριλησσίων.